lørdag 17. april 2010

Russeblogger er in!

Da jeg startet opp russebloggen.no for russ i mai 2009 følte jeg meg ganske aleine om dette. Visste ikke hvordan jeg skulle starte, hva russen ville lese om eller noenting. Men jeg satt i gang og kjørte mitt eget løp. Det har funger bra synes jeg, og har til nå hatt over 70.000 lesere innom bloggen min!

Jeg ser også at det er stadig flere som hiver seg på bølgen og det kommer stadig flere bloggere om russ. Her tenkte jeg og linke til noen av dem!

Hei! Jeg heter Tale, jeg er fra Stavanger området. Jeg har nå Russeblogg for å dokumentere russetiden min! Hope you like it!

Marie Olstad. 18 år fra Lillehammer i Oppland. Skriver om året mitt som russepresident ved Gausdal VGS.

Vi er 7 gutter fra Nesodden som har valgt å ha van.
Vår van består av:
Remy Knippa
Kristoffer Kendall
Kjell Inge Nygaard
Pål Andreas Græmnes
Lars Johnsen
Marius Iversen
Joachim Warhuus

P.S : Videoblogg

Vi er tre jenter fra sandnes som blogger om russetiden vår!

7 jenter som blogger om sin russetid 2010! Kind of a minneblogg, men følg oss gjerne! :D

En russeblogg om bussen Wackadoodle Asker og Bærum

Har du en blogg du gjerne vil dele med folket? Legg igjen en kommentar da vel!

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar