fredag 16. april 2010

Flannery ofret alt i russetiden!



I torsdagens episode av "alt for norge" var det nasjonaldagen, og spesielt russefeiring som var i fokus. Deltakerne ble delt inn i to grupper, en gruppe rødruss og en gruppe blåruss, der det gjaldt å samle flest russeknuter i løpet av dagen.

Den tradisjonsrike og rølpete feiringen av slutten på videregående, sjokkerte Flannery.

- Det var helt sinnsykt. Jeg har aldri gjort noe slikt før, ler hun.

- Det var ufattelig å oppleve at ungdommer oppfører seg slik og at alle synes det er helt ok! Jeg mener, amerikanske ungdommer drikker og rølper de også, men da skjer det mer i det skjulte. I Norge blir det sett på som en del av kulturen!

- Kanskje det er en bra ting? Så får de det ut av systemet, ler hun.

Allikevel gjorde hun absolutt det beste ut av det, og gjorde sitt for at laget sikret seg russeknuter.

- Jeg måtte kysse ei jente! Det var traumatiserende. Jeg er hundre prosent heterofil og det var en ny erfaring jeg egentlig ikke hadde lyst på, men jeg gjorde det for laget, sier hun.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar