søndag 9. mai 2010

Landstreff 10 Stavanger!

Da er årets festival over for denne gang. Over 30 artister, 11.000 russ og flere hundre biler, vans og russebusser har i to døgn festet som de aldri har gjort og aldri kommer til å gjøre igjen.

Det har gjennom hele helga vært en utrolig stemning over hele festivalområde. Artister som Tiesto, Postgirobygget, Donkeyboy, Klovner i Kamp, Datarock, Big Bang, Benny Benassi og selveste pitbull har gjort sitt for at dette er noe av det villeste jeg har vært med på!

Min personlige favorittkonsert disse dagene var Klovner i Kamp, etterfulgt av Pitbull og Postgirobygget. Gutta i Klovner i Kamp har en egen evne til å lage syke show på scenen. De gir alt og legger ingenting imellom når de skal målbinde publikum. Jeg lot meg imponere og kommer til å husk denne konserten for resten av livet. Bare synd det er deres siste konsert! Please, gi meg mer!

Her kommer noen bilder fra konserten til Pitbull:















Utenom konsertene har jeg vært rundt på festivalområde og sjekket stemninga. Og den har vært upåklagelig. Både i bussringene, i vanland og på campingområde har det kontinuerlig vært masse liv, høy musikk og syk partystemning.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar