fredag 7. mai 2010

Landstreff Stavanger 2010!

Da er jeg endelig på plass i Stavanger. Etter 5 lange timer på toget, en times venting på bussen og en halvtime i buss kom jeg fram til hotellet 00.00 i går kveld. Ett glass vann i baren og litt mingling i resepsjonen så var det klart for senga!

Mens jeg ventet på bussen fra Sandnes til Ålgård, her landstreffet blir arrangert, traff jeg på noen gutter fra Bussen Offshore fra Eikeli. De hadde fått trøbbel i Kristiandsand og måtte hive seg på toget innover. Men gutta var med godt mot og håper bussen kommer oppover til Stavanger i løpet av dagen!





Ett par av gutta på bussen Offshore fra Eikeli. Hvis de får fiksa bussen og får den til festivalen lovte jeg å ta en tur innom å blogge om den!


Nå har jeg kommet meg frem til mitt tilholdsted i helgen. I toppetasjen på en lagerbyggning sammen med fotografer, filmcrew og journalister.

Russen strømmer nå på til festivalen og køene hoper seg opp. De som var tidlig ute og kom i natt kan nå være glade for det. Mens de ligger i biler, busser og på hotell og sover står det flere hundre i kø og venter på å slippe inn.







Etter køen er det klart for å få festet billettbåndet skikkelig! Samtidig som russen står i kø og skaffer seg billettbånd blir russebilene og bussene gått igjennom av vaktene. Da er det bare en ting som gjenstår. 29 artister, masse drikke og 2 døgn du aldri vil glemme!

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar