fredag 20. august 2010

100.000 hits!



Det har nå gått 1 år og 2 måneder siden russebloggen.no blei startet opp. I løpet av dette året har det blitt postet 220 innlegg og har nå rundet 100.000 hits! Da jeg startet opp den bloggen hadde jeg aldri trodd den skulle bli så hyppig brukt. Jeg tjener ikke noe penger på denne bloggen og gjør det kun for å gjøre din tid som russ så bra som mulig. Håper dere som har vært innom har funne noe interessant og at dere tar turen tilbake innimellom.

Mange av dere som skal være russ 2011 har fått lappen allerede. Noen har til og med sikkert klart å miste den allerede, og mange kommer til å få den i månedene fremover. Derfor vil jeg bare benytte sjansen til å vise dere en film jeg kom over på youtube. Den er ganske lang, men absolutt verdt å se. Jeg vet hvertfall at jeg kommer til å kjøre litt mer forsiktig etter jeg så denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar